Gaur egun, Getxoko bizilagun batek garraio publikoan Lekeitiora iritsi nahi duenean, bi txartel ordaindu behar ditu: bata, bizi den herritik Bilbora, metroz adibidez, eta bestea hemendik Bizkaibusera, azken helmugaraino. Bi garraio publiko erabiltzeagatiko zigor hori zenbatzeko egunak hauek dira: Foru Aldundiak legegintzaldi honetan kenduko ditu transbordoen abonuak, eta, beraz, ibilbideak kostu bakarra izango du, konbinatu beharreko garraiobide edo linea kopurua alde batera utzita.
Orain, garraio publikoan hainbat bitarteko edo linea hartzeagatik bakarrik daude deskontuak; Bizkaibusen, adibidez, erabiltzaile batek linea desberdinetako bi autobus erabiltzen baditu, % 20ko deskontua aplikatzen da. Asmoa da txartel bakar bat ordaintzea, ibilitako eremuei dagokien prezioarekin, hori bai.
Ez da garraio publikoaren hobekuntza bakarra izango. Metroan 1. eta 2. lineetako trenen flota osoa berrituko da. Izan ere, konboi zaharrenek 1995ean inauguratu zirenetik funtzionatzen dute. Horregatik, metroaren parke mugikorra osatzen duten 46 trenen ordez beste 37 tren berri jarriko dira, eta horien ordez edukiera handiagoko bost bagoiko unitateak jarriko dira.