Coca-Colak beira itzulgarria eraman du Euskadiko musika jaialdietara

Coca-Cola Europacific Partners taldeak beira itzulgarria eramaten du Bilbao BBK Live eta BIME musika jaialdietara. Gainera, konpainiak Azkena Rock jaialdira eraman zituen beirazko botilak. Coca-Cola aspalditik ari da lanean ontzi zirkularraren erabilera bultzatu eta sustatzeko, sektoreari ingurunearekiko aukera hobea eskaintzeko helburuarekin.

Beira etengabeko apustua da Coca-Colaren negozioan, kontsumitzaileek gogokoen duten bilgarririk jasangarriena izateko. Are gehiago, kontsumitzaileen % 80rentzat gogokoena da, Coca-Colarako Conecta ikerketa baten arabera. Segurtasun handiagoa izateko, barrako langileek bakarrik erabiliko dituzte ontziak, ontzi ekologikoagoetan (adibidez, edalontzi berrerabilgarrietan) erabili ondoren, berriro gorde ditzaten bizitza zirkularra egin ahal izateko.

Botila hori ontzi iraunkorrena da, zirkularra delako. Hau da, Coca-Colak botilak bildu, fabriketara itzuli eta berriro betetzen ditu. Horrela, botila bilgarririk berdeena bihurtzen da, itzultzeko modukoa delako, hau da, batez beste 25 bizitza dituelako birziklatu aurretik, hau da, sei urte batez beste.

Proposamen hori Bilbao BBK Live, uztailaren 6, 7 eta 8an, eta BIME, urriaren 25etik 28ra bitartean, jaialdietan egingo da. Jaialdi horietan jende asko biltzen da eta helburua da jende multzo horrek ingurumenean eragin negatiborik ez izatea.

Ane Epalzak, Coca-Cola Europacific Partners Iparraldeko Eremuko Komunikazio eta Iraunkortasuneko zuzendariak, adierazi duenez, gure ahaleginak berrikuntza-planetan, ontziak arintzean, beharrezkoak ez diren materialak ezabatzean eta, jakina, material birziklatuak gehitzean oinarritzen dira, hala nola beirazko botila.

Coca-Colak urteak daramatza This is Forward jasangarritasun-estrategia modu integralean bultzatzen, jarduera-ildo guztietan. Jakina, ontziak dira konpainiaren lehentasunetako bat arlo horretan, eta urteak dira, berrikuntzaren bidez, erreferentzia guztietan ontzi iraunkorragoak lortzeko lanean ari dela.

Zentzu honetan, beirazko botila ikonikoa, Contour botila, bilgarririk jasangarriena da, horregatik konpainia bere erabilera bultzatzen ari da eta orain haratago eramaten ditu, musika jaialdietaraino.

This is Forward ‘Plan Estrategikoa

Proposamen hori This is Forward jasangarritasun-plan estrategikoaren barruan kokatzen da. Plan horrekin CCEP aspalditik ari da lanean, eta hornikuntza-eredu jasangarri bateranzko aldaketaren buru izan nahi du.

Epe luzerako jasangarritasun-estrategiak ekintza-plan bat du, konpainiak eragin esanguratsua duen funtsezko sei arlotan: ekintza klimatikoa, uraren kudeaketa, kontsumitzailearen osasuna eta ongizatea, langileen ongizatea, tokiko komunitateei egiten dien ekarpena eta ontzi jasangarrien ekoizpena.

Ontziek duten erronkaz jabetzen gara. Ez dugu ikusi nahi gure ontzietako batek ere behar ez lukeen tokian amaitzen duenik, eta horregatik ari gara ekonomia zirkularraren aldeko apustu irmoa egiten, azaldu du Epalzak.

“Contour” botila
Contour beirazko botila ikonikoak 70. urteurrena beteko du aurten Espainian egin zenetik. Beraz, Coca-Colak bere apustua areagotuz ospatzen du eta musika jaialdietara eramaten du, bere kontsumitzaileek konpainiaren ontzi ikoniko eta iraunkorrenaz goza dezaten.

Ontzien kudeaketa jasangarria da Coca-Colaren erronka nagusietako bat, eta, Espainiako Coca-Colaren azken iraunkortasun-txostenaren arabera, ekoizten duen beiraren % 91 itzultzeko modukoa da.