Berehalakotasunaren izurriteak dena korritzen du. Pentsatzeko eta komunikatzeko modua, baina baita entzuteko modua ere. Ez da nahitaez txarra; izan ere, eboluzioaren sinboloa da. Z belaunaldia hazi egin da berarekin, millennialek ernetzen ikusi zuten, eta X belaunaldia oraindik egokitzen ari da daraman erritmora. Jaiotzea, ugaltzea eta hiltzea ez da gizakientzat eta animalientzat bakarrik. Zentzu materialagoan, nolabait esateko, binilozko diskoei ere aplikatzen zaie. Horiei, elezahar bat balitz bezala, birjaiotzea gehitu beharko litzaieke ‘. Historiatik ikasteko kontu hori, errepika ez dadin, gerretan aplika dadila, baina mesedez, ez musikan. Moda ziklikoa da. Kanpai prakak orkatiletara itzuli ziren, kamera analogikoek momentuak harrapatu zituzten berriro, eta biniloak berpiztu egin ziren streaming-a nagusi zen aro berri batean. Rosalia, Gatibu edo Nathy Pelusoren azken albumetako biniloak Bizkaian egin ziren, hain zuzen ere Urdulizen dagoen Estatu mailan biniloak fabrikatzen dituzten hiru lantegietako batean.
Plantako gerenteak eta Press Play Vinyl fabrikako marketin-arduradunak adierazten duen bezala: «Bildumagintzaren zati bat duen berpiztea da, taldeentzako merchandising artikulu bat bihurtu delako, eta, gainera, jendeak etxean edukitzeko erosten duelako». Eta, bestalde, musika modu digitalean kontsumitzera ohituta gaudela adierazten duen zatia dago, janari lasterra balitz bezala, erreprodukzio-zerrendak jarriz eta abesti batetik bestera salto eginez.