Donostiako Altxerri galeriak Juan Aizpitarte (Donostia, 1974) artista postkontzeptualaren Ex_ile diziplina anitzeko lana aurkezten du. Bere lana, egilearen esanetan, “Hainbat diziplinatan oinarritzen da, eskulturak instalazioari ematen dizkion aukerez, graffititik gizakiaren esku-hartzeari ematen dizkion aukerez, argitalpen-proiektuetarako ekintza performatiboez, bideo kanalbakarrera idazteaz eta bideo-instalazioaz bereiz”.
Erakusketa Soufleri (2021) buruzko hiru inpresio digital iradokitzailerekin irekitzen da, sintaxi abstraktuekin, hainbat espazio eta iradokizunetara zabaltzen gaituztenak.
Galeriaren metro koadroaren balio ekonomikoari buruzko proposamen kontzeptual bat, greziar marmolez eta urrezko letrez egina, galeriaren zoruan, Normalizazioan, (2021), instalazio gisa eskaintzen da, haren fakturekin batera.
Kontzeptua, jolasa eta ironia eskaintzen dituzte bederatzi argazkiek Monumentu al extranjero (2021), non egileak artearen historian zehar eraikitako monumentu klasikoaren kontzeptua desakralizatu nahi duen, komunitateko ospetsuei omenaldi eta gorazarre egiteko.
Oianlekuk (2018) egileak arkeologia-guneetan paisaien edertasuna indartu eta sublimatzen duten gorputz geometriko garbiekin egindako esku-hartze batzuk aurkezten ditu, aldi berean konnotazio poetiko eta metalinguistiko sendoz kargatuz. Haien laginetik txukunena eta bikainena suertatu zaizkigu.
Kupula handi batek (V3 2/3 (2021), izei-zurez eta hareharri ikaztuz eraikiak, hiru metroko diametroa eta 2,30 metroko altuera dituenak, erresonantzia ekologiko apokaliptiko handiko kupula geodesiko bat osatzen dute. Fintze eta lirismo handiko obra da.
Midi/Auñak (2021) mendiari eta gizaki orok naturaren eta bizitzaren gailur handien eta bizi den naturguneen aurrean dituen oztopo mental eta ideologikoei buruzko hausnarketa eskaintzen du. Mendiaren argazki-paisaiak eta tubulu-instalazioa galeriaren espazioan. Belle epoque, instalazio-maketa (2021), Kontxako baranda, eskaiola eta lege-zilarra, zirkuluan aurkezten da, erakusketako errege-koroa gisa.
Gure inguruneko eguneroko eta inguruko objektuei buruzko kontzeptua eta hausnarketa intelektuala, 60ko hamarkadan Amerikako Estatu Batuetan eta Europan sortutako mugimendua, bere espazioa eta itzala XXI. mendeko hizkuntza artistiko ugaritan hedatzen duena.