2025eko otsailaren 17ko gau madrildarra urdin eta hori kolorez jantzi zen Kanarien omenez. Izan ere, “ekipajerik gabe eta itzulerako bidaiarik gabe” gonbidatu gintuen duela urte batzuk Bizarrapekin izan zuen meghit -ean. Hiriburua txaloka lehertu zen Buenas Noches bere azken albumarekin egungo musika-eszena konkistatu duen talentu hiritar gaztearen aurrean. Movistar Arena, sarrera guztiak agortuta, ospakizun ahaztezin baten epizentroa bihurtu zen, non musikak eta emozioak bat egin zuten espero zen itzulera batekin.
La noche madrileña del 17 de febrero de 2025 se vistió de color azul y amarillo en honor a las Canarias. De hecho, nos invitó “sin equipaje y sin viaje de vuelta” en el meghit que tuvo con Bizarrap hace unos años. La capital estalló en aplausos ante el joven talento ciudadano que ha conquistado la escena musical actual con su último álbum Buenas Noches. El Movistar Arena, con todas las entradas agotadas, se convirtió en el epicentro de una celebración inolvidable en la que la música y la emoción se fundieron con un esperado regreso.
Abio biribilkatzailea
Traje beltz dotorea soinean, Quevedo eszenatokiaren gainetik atera zen, eta eromena piztu zuen erabat gainezka zegoen esparruaren artean. Beste emanaldi batzuetan ez bezala, eszenatokia erdiko aldean zegoen, pasabide baten itxuran, alfonbra gorri batez apainduta, okasioaren handitasuna sinbolizatzen zuena. KASSANDRAren lehen akordeek ia filmeko sarrera batean entzun zuten soinua, eta gelditu gabe DURO abestu zuen, kontzertuaren bi orduak beteko zituen zentzua pixka bat markatuz. Eszenografia, minimalista baina zirraragarria, interpretazio bakoitza biltzen zuten argi eta efektu bisualen hedapenarekin osatzen zen. 12 dantzari ingururekin, CHAPIADORA.COMek setlist taldearen lehen sektore hau itxi zuen.
Nahiz eta Quevedok gutxi hitz egin publikoarekin, konexioa oso sakona zen. Pantailan emandako bideoek haren jatorria eta industrian agertu zaizkion zailtasunak kontatzen zituzten. Horrek lortu zuen hurbiltasuna eta emozioa kantuaren eta kantuaren artean sentitzea. OTSAILAK 14, energia jaitsi egingo zen, baina han zeudenei leloak jotzeko aukera eskaini zien. Errepertorioak 125AREKIN eta ZENBATUTAKO EGUNEKIN jarraitu zuen.
Lagun handiak gau berezi batean
Gau hartan ustekabeak izan ziren nagusi, ikuskizunaren intentsitatea are gehiago areagotu zutenak. Eta ez zen asko itxaron behar izan horretarako. De La Rose eta De La Ghetto eszenatokira igo ziren AMANECIÓren temazoa interpretatzeko. Une horretan, esparruaren tenperatura igo egin zen. Gaiak eskatzen badu, zuzeneko dimentsioak beste planeta batenak ziren. Ondoren, lehenengo ekitaldia La Pantera eta POR ATRÁS, HALO eta Piel de Cordero abestien eskutik itxi zen.
Unerik aipagarrienetako bat Lola Índigo agertu izana izan zen. Elkarrekin EL TONTO interpretatu zuten, granadinaren presentzia anfitrioiaren barrekin uztartuz; konplizitate eta energia xahutze handia izan zen. Bi artisten arteko kimika ohar bakoitzean islatu zen, bertan zeudenei atsegin eman zien bertsio bakarra eskainiz. Geroago, mugikorren linternek argi-itsaso oso bat sortu zuten Sech Te FALLÉ gaian sartu zenean.
Hala ere, kontzertuaren unerik esperoena Aitana izan zen, luxuzko gonbidatua. Abeslari kataluniarra GRAN VIA interpretatzeko elkartu zen Quevedorekin. Duela gutxiko kolaborazioa izan zen, publikoa poztu zuena. Haien ahotsen konbinazioak eta letraren hunkigarritasunak giro intimoa sortu zuten jendetzaren erdian, biek beren musikaren bidez emozio sakonak transmititzeko duten gaitasuna erakutsiz.
Omenaldiak ez ziren falta izan
Ekitaldian zehar, Quevedok bere ibilbidea markatu duten eta bere azken diskoan aurkitzen ez diren arrakasta handiak oparitu zizkien jarraitzaileei. G PUNTUA, Columbia edo INGELESAREN HONDARTZA musikaren eta jaiaren ospakizun bihurtu ziren; baita nostalgia puntu hori eta bere jatorrira itzultzea ere.
Lehenik eta behin, keinu hunkigarri batean, hiriko artistak hitzik gabe utzi zuen Pau Donés zenari La Flacaren bertsio hunkigarri batekin omenaldia egin zionean. Jordi Mena gitarristak lagunduta, kanariarrak gaia sentsibilitate berezi batez eta ekoizpen desberdin eta moderno batez busti zuen. Oinarri trinkoagoarekin, bere ahots-erregistroa azken urteetan nola hobetu den erakutsi zuen. Omenaldi horrek Jarabe de Palo taldeak utzitako ondarea errespetatu eta gizatasuna nabarmendu zuen.
Itxiera apoteosikoa
Kontzertuaren azken txanpa adrenalinaz beteta egon zen. Ederki maketatuta, SHIBATTOk azken bultzada gisa balio izan zuen eta IGUALESek eszenatokia soinu esperimentalago horretara eramaten zuen. GABON, amaitu da ikuskizunaren amaiera zirudiena. Dena amaitu zela uste zenean, Quevedo berriro agertu zen azken hitza MR. MOONDIAL eta espero zen BZRP Music Sessions # 52.
Kontzertu horrekin, Quevedok Espainiako musika-eszenan zuen posizioa berresteaz gain, berrikuntzarako gaitasuna ere erakutsi zuen, jomugan jartzen zuen itzulera baten aurrean. Ez da egun bateko lorea; jakina, Buenas Noches Tour honek, Madrilen beste bi data baditu ere, musikaren goi mailetan jokatzen duen izar baten aurrekoa eta ondorengoa izango dela agintzen du.